مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

آنان که بر عهد خود صادقانه و تا پای جان پایداری کردند، و قدمی جز در خدمت به خلق و حفظ حرم جمهوری اسلامی برنداشتند، اجر سالها مجاهدت و خدمتگزاریشان در بارگاه اهل‌بیت علیهم‌السلام را با مهر تأیید پروردگار -شهادت- گرفتند... که شهادت، هنر مردان خداست. و چه نیکو از محضر رهبرشان امام خمینی (ره) آموخته‌بودند که : «هنر آن است که بی هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی، برای خدا به جهاد برخیزد وخود را فدای هدف کند نه هوی، واین هنر مردان خداست»

 

 

عروج شهادت‌گونه و جانسوز رییس جمهور خدوم، مجاهد و مردمی، خادم الرضا(ع) جناب آقای رییسی و همراهان محترم ایشان، ایران اسلامی و دیگر نقاط جهان را به سوگ نشاند و موجی از غم و اندوه به بارآورد.

دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی و هیات رئیسه دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای این مصیبت بزرگ را به حضرت ولی عصر ارواحناه فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای، ملت شریف ایران، خانواده‌های داغدارشان و جامعه‌ی دانشگاهی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منّان برای آن شهدای گرانقدر رحمت واسعه الهی و برای ملت شریف ایران و خانواده های گرامیشان صبر و تسلای خاطر مسئلت می‌نماید.

 

فرامرز خداییان-رییس دانشکدگان علوم و فناوری های میان رشته ای