چاپ کردن
امور دانشجویی - دانشکدگان علوم و فناوری های میان رشته ای tourism
اطلاعات مورد نیاز
جزئیات خبر
امور دانشجویی
16 08 2023 06:20
کد خبر : 8886244
تعداد بازدید : 19
اشتراک گذاری
https://cist.ut.ac.ir/article/8886244
امور دانشجویی
جزئیات خبر
شرح وظایف امور دانشجویی
14 09 2014 22:02
کد خبر : 8879255
تعداد بازدید : 28
وظایف عمده واحد امور دانشجویی دانشکده علوم و فنون نوین به شرح ذیل می باشد:
- اجرای دقیق آییننامهها و بخشنامهها واطلاعرسانی به موقع به دانشجویان از طریق واحدهای تابعه ارتباط موثر با ادارات دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، صندوق رفاه دانشجویان، خوابگاهها، اداره کل امورشاهد و ایثارگر وغیره
- برگزاری جلسات هم اندیشی دانشجویی و پیگیری مطالبات قانونی دانشجویان
- برنامهریزی و اتخاذ راهکارهای مناسب خدماترسانی به دانشجویان
- نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه و سعی در رفع اشکالات موجود و رساندن به وضع مطلوب
- اتخاذ تدابیر و شیوههای جذب مشارکت و منابع مالی، رفاهی اعضا و ارائه نظر و پیشنهادات در راستای ارائه خدمات هرچه بهتربه دانشجویان
- برنامهریزی در راستای جذب همیاری و همفکریها و دریافت نقطه نظرات دانشجویان
- اتخاذ تدابیر و شیوههای نظارتی و کنترلی در راستای ارتقاء کیفیت مطلوب تغذیه با به کارگیری نظرات و پیشنهادات دانشجویان
- پیگیری امور تغذیه، تسویه حساب و اسکان مناسب دانشجویان خوابگاهی
- ایجاد هماهنگی و همسویی بین تمامی تشکلهای فعال دانشجویی دانشکده
- شناسایی دانشجویان توانمند و اصلح و فعال برای همکاری پاره وقت در بخش های اجرایی
- برنامهریزی، هدایت و نظارت بر فعالیتهای فرهنگی دانشجویان
- تلاش برای زمینهسازی مشارکت دانشجویان در تصمیمگیری و اجرای فعالیتهای فرهنگی و فوق برنامه
- ترغیب دانشجویان به شرکت در برنامههای فرهنگی و هنری
- مطالعه، بررسی و شناسایی کمبودها و معضلات فرهنگی، نیازهای فکری و عقیدتی مخاطبان، شناخت زمینهها و علل آسیبپذیری و چارهاندیشی در مورد حل مشکلات پیش رو
- ایجاد تسهیلات لازم برای آشنایی دانشجویان با مظاهر تمدن و فرهنگ دینی و ملی
- زمینهسازی برای آشنایی دانشجویان و برقراری ارتباط ایشان با نهادها و موسسات علمی، فرهنگی و هنری
- کمک به تشکیل هسته ها و کانونهای فرهنگی، هنری و اجتماعی و حمایت و پشتیبانی از آنها
- تلاش در جهت برگزاری مراسم مختلف فرهنگی، مذهبی، سیاحتی، ورزشی و...
اشتراک گذاری
https://cist.ut.ac.ir/article/8879255