برگزاري آيين استقبال از دانشجويان جديد الورود دانشكدگان علوم و فناوري‌هاي ميان‌رشته‌اي

 

مراسم آيين استقبال از دانشجويان جديد الورود دانشكدگان علوم و فناوري‌هاي ميان‌رشته‌اي در روز شنبه مورخ 21 مهرماه سال 1403، مصادف با سالروز ولادت حضرت امام حسن عسكري (ع)، ساعت 14 تا 16 در سالن شهيد احمدي روشن اين دانشكدگان با حضور جمعي از اساتيد و دانشجويان با پخش آياتي از قرآن كريم، سرود ملي، سرود دانشگاه تهران و خوش‌آمدگويي مجري و معرفي اجمالي برنامه آغاز شد. در ادامه برنامه به ترتيب جناب آقايان دكتر فرامرز خدائيان، رئيس دانشكدگان، معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشكدگان، معاونين علمي و اجرايي دانشكدگان و همچنين روئساي دانشكده‌ها، ضمن خيرمقدم به ميهمانان، سخنراني نمودند.

در ابتداي جلسه آقاي دكتر خدائيان، رياست محترم دانشكدگان، ضمن تبريك به مناسبت شروع سال تحصيلي و همچنين قبولي دانشجويان جديدالورود در مقاطع مختلف كارشناسي ارشد و دكتري، جايگاه فاخر دانشگاه تهران را در آموزش عالي متذكر شده و در ادامه نقش رشته‌هاي ميان‌رشته‌اي و اهميت آن‌ها را در پيشرفت علوم و فناوري مطرح كردند؛ همچنين ارتقاء دانشكده علوم و فنون نوين به دانشكدگان علوم و فناوري‌هاي ميان‌رشته‌اي در سال 1402 را نقطه عطفي در رشد و اعتلاي دانشگاه درحوزه‌هاي ميان‌رشته‌اي توصيف نمودند. سپس در انتهاي سخنراني خود چند توصيه كوتاه در خصوص انجام به موقع كارها، اهميت زمان و ارزش بالاي استفاده از زمان، خودشناسي و آگاه شدن از نقاط ضعف و قوت خود و برنامه‌ريزي براي رفع كردن و يا كم كردن نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت اظهار كردند و در پايان بيان داشتند كه دانشجويان تحصيلات تكميلي در خصوص پرسش‌هاي مختلف طرح شده در جامعه، خود بايد بخشي از پاسخ باشند و در اين راستا تلاش و كوشش نمايند.

مراسم با معرفی رتبه‌های برتر و اهدای هدایا و بروشورهای آموزشی، پژوهشی، امور دانشجویی و نظام‌نامه اخلاقی دانشگاه تهران، به ایشان ادامه و سپس موسیقی زیبایی توسط گروه روشندلان فانوس نواخته شد. بعد از سخنرانی نماینده بسیج دانشجویی با برگزاری مسابقه و تقدیم هدایای یادبود به دانشجویان و پذیرایی از میهمانان به پایان رسید.