باسلام و احترام
 
به استحضار می رساند براساس تقویم آموزشی دانشگاه، برنامه امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی (۴۰۱-۴۰۰)؛ از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ تعیین شده است. لذا خواهشمند است، ترتیبی اتخاذ فرمایید تا ضمن ابلاغ موارد مشروحه ذیل به اساتید محترم تمام وقت، وابسته و مدعو آن گروه محترم، نسبت به حضور و نظارت دقیق برگزاری هرچه مطلوب تر امتحانات نیمسال مذکور اقدام لازم را بعمل آورند. مزید استحضار برنامه امتحانات نیمسال دوم تحصیلی ۴۰۱-۴۰۰ جهت اطلاع رسانی به دانشجویان محترم به پیوست می باشد، ضمنا به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند با توجه به کاهش ساعات کار ادارات، هیچگونه تغییری در ساعات امتحانات دانشکده داده نشده است و کلیه دانشجویان موظفند راس ساعت تعیین شده در جلسات امتحانات فایل پیوست حضور داشته باشند.:
 
نکات مهم:
 
۱- لازم است تمام امتحانات پایان ترم در بازه زمانی تعیین شده طبق تقویم آموزشی دانشگاه با نظارت اداره آموزش و گروههای آموزشی برگزار شود؛ بدیهی است برگزاری امتحان خارج از بازه مذکور یا عدم برگزاری آزمون پایان ترم از درجه اعتبار ساقط و کان لم یکن تلقی می‌گردد.
 
۲- با توجه به اینکه زمان و ساعات برگزاری امتحانات جزء واحد موظفی اساتید محترم محسوب می گردد. لذا برگزاری امتحانات با حضور تمام وقت استاد هر درس انجام می‌گیرد و در صورت عدم حضور استاد درس از برگزاری امتحان مربوطه جلوگیری بعمل خواهد آمد.
 
۳- در صورتیکه برای برگزاری امتحان درس، تمهیدات خاصی مورد نیاز باشد، لازم است حداقل یک هفته قبل از برگزاری امتحان مراتب کتباً توسط گروه آموزشی مربوطه به اداره آموزش اعلام گردد.
 
۴- دانشجویانی مجاز به شرکت در جلسه امتحانات می‌باشند که مشخصات آنان در لیست حضور غیاب اساتید (گزارش ۲۰۴) و صورتجلسه امتحانات، درج شده باشد. در غیر این صورت از حضور دانشجو در جلسات امتحان ممانعت بعمل خواهد آمد؛ در موارد خاص، موضوع توسط اداره آموزش بررسی و در صورت رفع مشکل مجوز لازم صادر خواهد شد. ضمناً پس از حضور و غیاب جلسه امتحان و تایید صورتجلسه توسط مراقبین و اساتید محترم، دانشجویان غایب در جلسه، حق شرکت در امتحان را ندارند.
 
۵- مسئولیت اجرای امتحان هر درس، تکثیر و ارائه سوالات امتحانی دروس مشترک همچنین درج نمرات در بازه زمانی تعیین شده در سامانه گلستان (حداکثر ۱۰ روز پس از برگزاری هر امتحان)، برعهده استاد اصلی درس می‌باشد. لذا ارائه به موقع نمرات در ارزشیابی و ارتقاء اساتید محترم موثر خواهد بود. خاطر نشان می سازد در صورت درج نمرات توسط اساتید محترم پس از بازه قانونی اعلام شده در سامانه گلستان، تغییرات جدید نمره، شامل آیین نامه تغییر نمره شده و صرفاً با تکمیل و ارسال فرم تغییر نمره توسط استاد درس، قابل بررسی و پیگیری خواهد بود.
 
۶- بدلیل کمبود فضای آموزشی و برگزاری امتحانات متعدد، رعایت زمان پایان جلسه امتحانی طبق ساعات تعیین شده از قبل، ضروری است و کلیه اوراق امتحانی باید راس ساعت مقرر جمع آوری و توسط استاد درس در جلسه امتحان تحویل گرفته شود. یادآور می شود، ادغام محل برگزاری دروس امتحانی که در یک ساعت مشخص و با یک استاد برگزار می شود با هماهنگی ناظر امتحانات میسر خواهد بود.
 
۷- حضور در امتحانات با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز خواهد بود؛ همچنین استفاده دانشجویان از تلفن همراه و ساعت هوشمند در جلسه امتحان تقلب محسوب شده و در صورت نیاز به استفاده از جزوه، لپ تاپ یا ماشین حساب در طول برگزاری جلسه با تشخیص و اعلام استاد درس، مجاز است. همکاران محترم ترتیبی اتخاذ نمایند تا ترجیحاً از کاربرد لوازم محاسباتی در جلسات امتحان خودداری گردد.
 
۸- با توجه به حساسیت برگزاری امتحانات، صدور مرخصی استحقاقی کلیه کارکنان دست اندر کار امتحانات و کارشناسان ذی ربط از تاریخ مذکور ممنوع است. بدیهی است مسئولیت عدم رعایت این بند و عدم هماهنگی لازم برعهده امضاء کننده درخواست مرخصی می‌باشد.
 
۹- با عنایت به مصوبه مورخ ۱۳۹۵/۳/۳ شورای تحصیلات تکمیلی و پژوهشی دانشکده و تاکید ریاست محترم دانشکده؛ هر گونه تغییر جدید در زمان برگزاری امتحانات ممنوع می‌باشد.
 
در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان عزیز و تشکر از کلیه همکاران و دست اندرکاران برگزاری امتحانات و تاکید مجدد به رعایت دقیق موارد مذکور؛ از مدیران محترم گروه‌های آموزشی و اساتید گرامی انتظار دارد در بازه زمانی امتحانات، حضور داشته باشند. باتشکر و تجدید احترام
 

برنامه امتحانی بدون نیاز به اکسل