تخصیص دانشجو به استاد - دانشکدگان علوم و فناوری های میان رشته ای tourism
برای تخصیص دانشجو به استاد:
۱- دانشجو موظف است حداکثر تا انتهای نیمسال اول تحصیلی درخواست خود را با استفاده از ایمیل دانشگاهی با پیوست نمودن «فرم تخصیص دانشجو به استاد» به استاد محترم راهنما ارسال نماید. (تکمیل تمامی قسمتها به ویژه امضای دانشجو و استاد راهنما به همراه درج تاریخ تکمیل فرم الزامی است.)
۲- استاد راهنما باید اسکن فرم تکمیل شدهی تخصیص دانشجو به استاد را در سامانه اتوماسیون اداری دانشگاه طی یک نامه ارسال نمایند. (عنوان نامه: معاون علمی دانشکدگان، تائیدکننده اول: استاد راهنمای اصلی، تائیدکننده دوم: مدیر گروه آموزشی، امضا کننده: معاون علمی / رئیس دانشکده) (لذا دیگر نیازی به تکمیل فرم مربوطه در سامانه اتوماسیون اداری نیست و فقط یک نامه عادی با موضوع: ارسال فرم تخصیص دانشجو خانم / آقای نام دانشجو بشماره دانشجویی کفایت میکند.)
۳- دانشجو وظیفه دارد اصل فرم تکمیل شده را به اداره پژوهش دانشکدگان تحویل دهد.
۴- هرگونه تغییر در ترکیب تیم راهنمایی میتواند با انجام مجدد مراحل فوق الذکر بهمراه صورتجلسه گروه آموزشی مربوطه صورت پذیرد.