با سلام و احترام،
 
به استحضار می‌رساند ثبت نام مجدد از کاندیداهای انتخابات شورای صنفی دانشجویان آن واحد دانشگاهی در خردادماه ۱۴۰۱، مطابق آئین نامه و شیوه نامه اجرایی شورای صنفی دانشجویان کشور برگزار می‌گردد.؛ لذا خواهشمند است دستور فرمائید ضمن درج اطلاعیه مشروحه ذیل در سایت و فضای مجازی و نیز فضاهای فیزیکی (تابلو اعلانات) آن دانشکدگان / ‏دانشکده‬؛ در صورت مراجعه کمیته اجرایی, نهایت همکاری در هر چه بهتر برگزاری این انتخابات بعمل آید.
 
 
 
متن اطلاعیه به همراه پوستر شورای صنفی دانشجویی:
 
اطلاعیه شماره ۵ کمیته اجرایی برگزاری انتخابات شورای صنفی واحدهای دانشگاه تهران – اردیبهشت ماه ۱۴۰۱
 
به اطلاع می‌رساند، بر اساس بند ۱-۱ شیوه نامه اجرایی شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های کشور، ثبت نام اولیه داوطلبان انتخابات شورای صنفی دانشجویی واحدهایی که در انتخابات اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ دانشگاه به حد نصاب داوطلبین نرسیده‌اند، برای ۱۵ واحد دانشگاهی، از روز دوشنبه ۲ خرداد ماه آغاز و تا ساعت ۲۳ روز چهارشنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است، بازه زمانی فوق قطعی است و تمدید نخواهد شد.
 
فرم ثبت نام اولیه کاندیداهای انتخابات شورای صنفی دانشجویی دانشکده / دانشکدگان-خرداد ۱۴۰۱
فرم ثبت نام اولیه کاندیداهای انتخابات شورای صنفی دانشجویی خوابگاه دختران و پسران-خرداد ۱۴۰۱
 
اسامی ۱۵ واحد دانشگاهی:
دانشکدگان: کشاورزی و منابع طبیعی کرج - ابوریحان - البرز
دانشکده: الهیات و معارف اسلامی - اقتصاد - تربیت بدنی - کار آفرینی - مطالعات جهان - جغرافیا - معارف و اندیشه اسلامی - علوم و فنون نوین - بیوشیمی و بیوفیزیک - مؤسسه ژئوفیزیک
خوابگاه پسران شامل کوی پسران و متأهلین
خوابگاه دختران شامل فاطمیه، کیانوری و سارا
دانشجویان خوابگاهی می‌توانند هم در دانشکده و هم در خوابگاه کاندیدا شوند، ولی در هر صورت در یکی از واحدها اجازه فعالیت دارند.در صورت متقاضی بودن می‌بایست ثبت نام مجدد انجام دهند و دارا ی دو کد رهگیری باشند.
 
لازم به ذکر است دانشجویانی که به هر دلیلی قادر به ثبت نام نمی‌باشند، مشخصات خود (نام و نام خانوادگی- شماره دانشجویی-شماره تماس و ایمیل دانشگاه [شناسه یکتا]) را به نشانی senfi.stu@ut.ac.ir ارسال نمایند. مشاهده «تأیید دریافت»، به منزله دریافت ایمیل شما می‌باشد.