قابل توجه داوطلبین دعوت شده به مصاحبه دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ دانشکده علوم و فنون نوین

(داوطلبان با آزمون و بدون آزمون استعداد درخشان)

ضمن عرض تبریک مجدد به داوطلبین محترم دعوت شده به مصاحبه علمی - تخصصی دکترای این دانشکده به اطلاع می‌رساند، پیرو اطلاعیه شماره (۱) این دانشکده، جلسات مصاحبه دکتری روزهای یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ و دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۲۲ برگزار خواهد شد. لذا بدینوسیله زمان و ساعات جلسات برگزاری مصاحبه به شرح جداول پیوست، جهت اطلاع ارائه می‌گردد. داوطلبان موظفند رأس ساعت تعیین شده در جداول نوبت بندی به کارشناس پذیرش و نوبت دهی در طبقه همکف (جناب آقای بیات) مراجعه فرمایند. و بعد از اتمام آزمون مصاحبه حتماً دانشکده را ترک نمایند.

تذکرات تکمیلی:

** کلیه داوطلبین محترمی که موفق به ثبت نام الکترونیکی در سامانه ثبت نام دانشگاه تهران شده و مدارک معتبر مورد نیاز را بطور کامل در سامانه مذکور بارگذاری و پرینت تاییدیه الکترونیکی خود را دریافت نموده‌اند، حق شرکت در مرحله مصاحبه تخصصی را خواهند داشت. بدیهی است افرادی که موفق به انجام ثبت نام الکترونیکی و دریافت پرینت تاییدیه الکترونیکی نشده‌اند مطابق قوانین و مقررات دانشگاه حق شرکت در جلسات مصاحبه را ندارند.

** داوطلبین می‌بایست در زمان مصاحبه پرینت گواهی ثبت نام الکترونیکی خود را بهمراه خود داشته باشند.

** کلیه داوطلبین محترم می‌بایست اصل مدارکی را که در سامانه ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نموده‌اند را به ترتیب اولویت (پرینت تاییدیه الکترونیکی - تصویر شناسنامه- تصویر کارت ملی- گواهی دیپلم متوسطه-مدرک کارشناسی و ریزنمرات- مدرک کارشناسی ارشد و ریزنمرات- مدرک زبان- مقالات- کتاب- و…) در یک کلر بوک طبقه بندی و در روز مصاحبه ارائه نمایند. لازم بذکر است صرفاً به مدارک بارگذاری شده در سامانه گلستان امتیاز تعلق خواهد گرفت. لذا از ارائه مدارک و مستندات جدید در روز مصاحبه، اکیداً خودداری فرمائید.

*‌‌‌‌‌‌‌* عدم حضور به موقع در زمان تعیین شده برای شرکت در آزمون مصاحبه، به منزله انصراف محسوب خواهد شد.

 

به امید دیدار و آرزوی موفقیت