به آگاهی می رساند براساس تقویم جدید آموزشی دانشگاه بازه زمانی انتخاب واحد و ثبت نام الکترونیکی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 401-400 در سامانه جامع گلستان از مورخ 5/6/401 لغایت مورخ 12/6/401 تعیین شده است. کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل در سنوات مجاز می توانند در زمان تعیین شده با مراجعه به سامانه مذکور اقدام به ثبت نام الکترونیکی (انتخاب واحد)، نمایند. ضمنا مراحل ثبت نام و تمدید سنوات نیمسال مذکور به شرح این اطلاعیه می باشد. لذا دانشجویانی که در نیمسال فوق مجاز به ثبت نام آموزشی در سامانه گلستان نمی باشند، می توانند با مطالعه کامل این اطلاعیه، جهت راهنمایی بیشتر و تعیین تکلیف وضعیت آموزشی خود با اداره آموزش دانشکده از طریق تلفن و یا ایمیل کارشناسان آموزش (مندرج در سایت دانشکده)، ارتباط برقرار نمایند. بدیهی است در صورت عدم ثبت نام به موقع دانشجو در نیمسال فوق، برابر مقررات آموزشی، منصرف از تحصیل و محروم خواهد شد.
 
براساس تقویم آموزشی دانشگاه شروع کلاسها از 27 شهریور ماه، خواهد بود. لازم بذکر است کلاس ها همانند نیمسال گذشته بصورت حضوری برگزار خواهد شد (شرکت به موقع در کلاس ها الزامی است).
 
ضمنا دانشجویان محترم در صورت مراجعه حضوری به دانشکده برای پیگیری امور آموزشی و پژوهشی یا استفاده از آزمایشگاه ها، ضروری است ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا، از ماسک و دستکش استفاده نمایند.