قابل توجه دانشجویان ورودی جدید سال تحصیلی 1397

نکات ذیل جهت پیگیری توسط دانشجویان فوق به آگاهی می رسد:
1-    دانشجویان ورودی جدید که در زمان ثبت نام حضوری دارای نقص پرونده بوده اند تا مورخ 30/7/97 فرصت دارند، نسبت به رفع نقص مدارک ثبت نامی خود اقدام نمایند، در غیر این صورت برابر مقررات آموزشی اقدام خواهد شد./

2-    دانشجویان پسر مشمول نظام وظیفه که  تا کنون نسبت به وضعیت نظام وظیفه خود اقدام ننموده اند می بایست با مراجعه به سامانه گلستان از طریق درخواست های دانشجو- درخواست معافیت تحصیلات تکمیلی را پس از کامل نمودن اطلاعات، تایید و ارسال نمایند و روز بعد با مراجعه به دبیرخانه دانشکده، نامه معافیت را دریافت و به پلیس +10 تحویل نموده و پاسخ نامه مربوطه را به واحد آموزش ارائه نمایند. ضمنا چنانچه دانشجویی در سامانه بدهی شهریه نداشته باشد و در زمان ارسال این درخواست با مشکل مواجه گردد می بایست به واحد آموزش مراجعه نماید.

3-    دانشجویان ورودی جدید موظفند نسبت به نامه تاییدیه تحصیلی مقطع قبل خود از واحد دبیرخانه پیگیری نمایند تا چنانچه پاسخ تاییدیه تحصیلی ایشان از دانشگاه مبدا، ارسال نشده است با در دست داشتن رسید پستی و مراجعه به واحد آموزش دانشگاه قبلی، تاییدیه  تحصیلی خود را پیگیری نمایند. لازم بذکر است در صورت عدم ارسال تاییدیه تحصیلی به این دانشکده حداکثر تا پایان نیمسال اول تحصیلی 98-97 ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی 98-97 در سامانه گلستان امکان پذیر نخواهد بود.

                                                                                                                              اداره آموزش دانشکده