خواهشمند است فایل‌های پیوست جهت اطلاع دانشجویان بر روی سایت دانشکدگان در بخش اطلاعیه‌های مهم در صفحه اول قرار گیرد. باتشکر

قابل توجه داوطلبین دعوت شده به مصاحبه دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳ دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان رشته‌ای

ضمن عرض تبریک مجدد به داوطلبین محترم دعوت شده به مصاحبه علمی - تخصصی دکترای این دانشکدگان به اطلاع می‌رساند، پیرو اطلاعیه شماره (۱) این دانشکدگان، جلسات مصاحبه دکتری روزهای شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ و یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۲۷ برگزار خواهد شد. لذا بدینوسیله زمان و ساعات جلسات برگزاری مصاحبه به شرح جداول پیوست، جهت اطلاع ارائه می‌گردد. داوطلبان موظفند رأس ساعت تعیین شده در جداول نوبت بندی به کارشناس پذیرش و نوبت دهی در طبقه همکف (جناب آقای آیراملو) مراجعه فرمایند و بعد از اتمام آزمون مصاحبه حتماً دانشکدگان را ترک نمایند.

تذکرات تکمیلی:

** کلیه داوطلبین محترمی که موفق به ثبت نام الکترونیکی در سامانه ثبت نام دانشگاه تهران شده و مدارک معتبر مورد نیاز را بطور کامل در سامانه مذکور بارگذاری و پرینت تاییدیه الکترونیکی خود را دریافت نموده‌اند، حق شرکت در مرحله مصاحبه تخصصی را خواهند داشت. بدیهی است افرادی که موفق به انجام ثبت نام الکترونیکی و دریافت پرینت تاییدیه الکترونیکی نشده‌اند مطابق قوانین و مقررات دانشگاه حق شرکت در جلسات مصاحبه را ندارند.

** داوطلبین می‌بایست در زمان مصاحبه پرینت گواهی ثبت‌نام الکترونیکی خود را بهمراه خود داشته باشند.

** کلیه داوطلبین محترم می‌بایست اصل مدارکی را که در سامانه ثبت‌نام الکترونیکی بارگذاری نموده‌اند را به ترتیب اولویت (پرینت تاییدیه الکترونیکی- تصویر شناسنامه- تصویر کارت ملی- گواهی دیپلم متوسطه- مدرک کارشناسی و ریزنمرات- مدرک کارشناسی ارشد و ریزنمرات- مدرک زبان- مقالات- کتاب- و…) در یک کلر بوک طبقه بندی و در روز مصاحبه ارائه نمایند. لازم بذکر است صرفاً به مدارک بارگذاری شده در سامانه گلستان امتیاز تعلق خواهد گرفت. لذا از ارائه مدارک و مستندات جدید در روز مصاحبه، اکیداً خودداری فرمائید.

*‌‌‌‌‌‌‌* عدم حضور به موقع در زمان تعیین شده برای شرکت در آزمون مصاحبه، به منزله انصراف محسوب خواهد شد.‌‌‌‌‌‌‌

** داوطلبانی که پرداخت الکترونیکی انجام داده و در جدول نوبت دهی اسامی آنها درج نشده موظف هستند در روز مصاحبه تخصصی رشته انتخابی (مطابق جدول پیوست در اطلاعیه شماره ۱) در ساعت ۸ صبح در محل دانشکدگان حضور بهم رسانند.

به امید دیدار و آرزوی موفقیت

اکوهیدرولوژی

زیست شناسی سلولی و مولکولی

مهندسی پزشکی

مهندسی سیستم های انرژی

مهندسی فناوری اطلاعات

مهندسی مکاترونیک

مهندسی هوا فضا