به آگاهی می‌رساند براساس تقویم جدید آموزشی دانشگاه بازه زمانی انتخاب واحد و ثبت نام الکترونیکی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در سامانه بهستان از مورخ ۰۵/‏۰۶/‏۱۴۰۳‬ لغایت مورخ ۱۱/‏۰۶/‏۱۴۰۳‬ تعیین شده است. کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل در سنوات مجاز می‌توانند در زمان تعیین شده با مراجعه به سامانه مذکور اقدام به ثبت نام الکترونیکی (انتخاب واحد) نمایند. بدیهی است در صورت عدم ثبت نام به موقع دانشجو در نیمسال فوق، برابر مقررات آموزشی، منصرف از تحصیل و محروم خواهد شد.

نکات مهم:

* دانشجویانی که به مرحله پژوهشی می رسند تا زمان دفاع نهایی می‌بایست واحد پایان نامه یا رساله را در هر نیمسال تحصیلی اخذ نمایند.

* دانشجویان دکترای تخصصی که دروس آموزشی آنها به اتمام رسیده است می‌بایست جهت اصلاح عنوان سرترم (در انتظار آزمون جامع یا در انتظار تصویب موضوع رساله)، تا قبل از بازه حذف و اضافه نیمسال مذکور، با اداره آموزش دانشکدگان تماس حاصل نمایند.

* دانشجویانی که دو نیمسال تحصیلی مشروط شده باشند، محروم از تحصیل بوده و حق ثبت نام در بازه ثبت نام نیمسال مذکور را ندارند. این دسته از دانشجویان موظفند هر چه سریع‌تر جهت راهنمایی و تعیین وضعیت آموزشی خود به واحد آموزش دانشکدگان مراجعه نمایند.

* کلیه دانشجویان دارای واحد آموزشی باقیمانده، موظفند تا سقف مجاز، طبق آئین نامه‌های آموزشی مربوط به مقطع خود (کارشناسی ارشد حداقل ۸ واحد و حداکثر ۱۴ واحد، دکتری تخصصی حداقل ۶ واحد و حداکثر ۱۲ واحد) و با نظر و تأیید گروه آموزشی مربوطه و بر اساس سرفصل مصوب برنامه درسی اعلام شده، انتخاب واحد نمایند.

‌‌‌ * اخذ واحد درسی کم یا اخذ واحد مازاد طبق آئین نامه و بخشنامه‌های دانشگاه ممنوع است و عواقب ناشی از آن به عهده خود دانشجوست و در پایان تحصیل با فراغت از تحصیل دانشجو ممانعت می‌گردد.